FAQ - Najčešće postavljena pitanja i odgovori

Kako radi 15do3?

15do3 je ustvari alat koji ima cilj da menadžerima salona olakša vođenje biznisa, a njihovim mušterijama omogučuje online rezervacije!
Jednostavna i intuitivna aplikacija omogućiti će Vam da na Vašem smartphone-u u svega par klikova provjerite kalendar rezervacija, unesete/otkažete novi termin ili bilo koju uslugu, analizirate statistiku salona, stupite u kontakt sa svojim klijentom i još mnogo toga. Kreirajte online profil salona sa svim potrebnim informacijama, digitalizijute svoj biznis i omogučite svojim klijentima brzu i laganu online rezervaciju termina u bilo koje doba dana!
Korištenjem usluge 15do3 više ne morate trošiti novac na uzrade vlastite web stranice ili pozicioniranje na Googleu. 15do3 to radi za vas!

15do3 funkcioniše kao aplikacija, a dostupan je i na www.15do3.ba

Koje prednosti donosi korištenje 15do3 platforme?

U slučaju da ste krajnji korisnik platforma 15do3 Vam omogučava lakši pristup slobodnim terminima za rezervaciju usluga u beauty salonima. Nakon osnovne registracije kroz 30 sekundi možete naći salon koji Vas interesuje, te uz sve informacije o salonu, vrlo jednostavno i brzo možete rezervisati svoj sljedeći termin. Bez zivkanja salona, frustriranja i traženja slobodnog termina!
U slučaju da ste salon, 15do3 Vam nudi sav potreban alat za upravljanje Vašim biznisom. Jednostavno, brzo i efikasno. Riješite se rokovnika, sveski i tekica. Digitalizujte svoj posao te na jednom mjestu upravljajte svim opcijama Vašeg salona!

Kako mogu pristupiti 15do3 platformi?

15do3 platforma je dostupna na 15do3.ba, a dostupna je i putem aplikacije. Moguće je download-ovati je sa Google Play-a i Apple Store-a.

Pitanja od krajnjih korisnika

Kako da rezervišem termin?

Odlaskom na profil salona na platformi 15do3 imate opciju da izaberete jedan od tretmana u ponudi. Nakon toga selektujete uposlenika kod kojeg želite uslugu, te i termin koji Vam odgovara. U 30 sekundi, Vaša rezervacija je napravljena. Vi primate notifikaciju kao potvrdu.

Mogu li provjeriti dostupnost opreme prije nego što zakažem termin?

Da. Ponekad dva ili više zaposlenika pružaju usluge koristeći istu opremu (krevet za masažu, solarij, bar za nokte itd.). 15do3 automatski provjerava ovo za Vas. Za Vas je bitno da pronađete odgovarajući termin i rezervišete ga.

Da li 15do3 šalje korisnicima podsjetnik da imaju zakazanu rezervaciju?

Podsjetnici na rezervaciju šalju se 24sata i na 1h sata prije posjeta u obliku SMS poruka, email i Viber notifikacije.

Mogu li zakazati termine preko 15do3 nekoliko mjeseci unaprijed?

Da, moguće je zakazati termine do 3 mjeseca unaprijed.

Kako da znam da je moja rezervacija prihvaćena?

U trenutku kada je rezervacija napravljena dobijate notifikaciju kao potvrdu Vaše rezervacije. Također, salon dobija notifikaciju.

Kako da promijenim svoju rezervaciju?

U slučaju da želite pomjeriti vrijeme Vaše rezervacije, potrebno je da posjetite “Moje rezervacije” na Vašem 15do3 profilu. Tu se nalazi opcija “Želite pomjeriti rezervaciju za drugi termin? Pritisnite ovdje: Pomjerite rezervaciju”. U slučaju da želite raditi promjeniti uslugu koju ste rezervisali, potrebno je otkazati tretman te ga ponovo napraviti.

Kako da otkažem svoju rezervaciju?

Pod “Moje rezervacije”, na Vašem profilu moći ćete i otkazati napravljene rezervacije.

Kako ostaviti recenziju?

Nakon završenog termina, dobiti ćete mail podsjetnik kako bi ostavili i ocjenu usluge!

Zašto ostaviti recenziju?

Recenzije je potrebno ostaviti kako bi i drugi klijenti imali uvid u Vaše mišljenje o salonu koji ste posjetili te kako bi dobili loyalti bodove i osvojili popuste!

Da li mogu da promijenim svoju recenziju?

Jednom napravljena rezencija se ne može naknadno mijenjati.

Pitanja i odgovori od partnerskih salona

Kako otvoriti radnju?

Više informacija o otvaranju radnje i uslovima možete pronaći ovdje.

Koje informacije treba unijeti prilikom registracije salona?

Potrebno je unijeti lične informacije osobe koja vodi salon kako bi primili sve poslovne obavijesti, informacije o promjenama na aplikaciji. Potrebni su detalji samog salona: adresa, radno vrijeme, uposlenici, itd. Cilj je da na jednom mjestu imate sve informacije o Vašem salonu, a klijenti sve informacije potrebne za online rezervaciju termina.

Moram li uvijek odrediti cijenu svojih usluga?

Da, uvijek morate odrediti cijenu svojih usluga. Za mnoge kupce cijena usluga je vrlo važna informacija pri odabiru salona u kojem žele napraviti rezervaciju.

Šta u slučaju da imam salone na više adresa?

U tom slučaju svaki od salona djeluje zasebno na stranici, te je potrebno napraviti odvojene profile tim salonima.

Mogu li moji zaposlenici upravljati kalendarom i profilom salona?

Menadžer salona ima Mogućnost da izabere nadležnost svakom uposleniku, omogučujući im tako pristup određenim funkcijama u samoj Administraciji.
U jednom slučaju uposlenici imaju samo pregled kalendara, u drugom mogu i dodavati rezervacije u salon, a u trećem imaju puni pristup svim funkcijama.

Mogu li postaviti različito radno vrijeme za sve svoje zaposlenike?

Da, naravno! Imate opciju kreiranje smjena svih uposlenika.

Moram li potvrditi rezervaciju koju su izvršili moji klijenti?

Ne. 15do3 radi automatskim načinom rada, rezervacije bivaju prihvaćene ako je izabrani termin slobodan u kalenaru. Vi naravno imate mogućnost da rezervaciju otkažete, a klijent dobija prikladnu notifikaciju o otkazivanju.

Šta u slučaju neradnih dana salona/uposlenika?

U opcijama “Odmori” imate priliku markirati datume za koje planirate da imate dopust ili godišnji odmor. Također možete označiti ako samo jedno od uposlenika taj dan je na odmoru, bolovanju ili drugom dopustu.

Kako ću znati ko je rezervisao termin?

Da bi mušterija napravila rezervaciju potrebno je da se registruje na 15do3 platformu, a salon uz rezervaciju dobija informacije o mušteriji, tretmanu koji su rezervisali, i naravno terminu rezervacije.

Postoji li rizik da će 15do3 omogućiti da više klijenata rezervišu istu uslugu u isto vrijeme?

15do3 radi u automatskom načinu rada, u trenutku kada salon unese rezervaciju, automatski se popunjava taj termin, i nije dostupan za rezervacije. Ista stvar se dešava sa terminom napravljenim od strane mušterije.

Mogu li obilježiti slobodno vrijeme između usluga?

Moguće je dodati slobodno vrijeme, odnosno pauzu. Vrijeme popunjavanja je vrijeme prije/poslije sastanka koje nije dostupno za rezervaciju. Svrha je pripremiti se, odmoriti, očistiti mjesto ili sredstva za servis.

Imam i online prodavnicu na kojoj prodajem svoje proizvode. Mogu li prodavati svoje proizvode preko 15do3?

Zasad ne, ali planiramo u skorije vrijeme omogućiti i tu opciju. Trenutno možete prikazati proizvode koje koristite kako bi se izdvojili i povećali mogućnost rezervacije termina u Vašem salonu.

Šta ako imam određeni broj mjesta za određene usluge?

U slučaju da je broj termina ograničen krevetima, stolicama ili nekom drugom opremom potrebnom za servis, možete selektovati broj istih u salonu, a rezervacije preko broja slobodnih npr. kreveta neće biti omogućene.

Da li 15do3 šalje korisnicima podsjetnik da imaju zakazanu rezervaciju?

Podsjetnici na rezervaciju šalju se 24sata i na 1,5h sata prije posjeta u obliku SMS poruka, email i Viber notifikacije.

Može li moj klijent otkazati ili zakazati termin u bilo kojem trenutku?

Da, vaš klijent može otkazati ili zakazati termin na sastanak ako to treba, odabirom svoje zakazane rezervacije u aplikaciji. U tom slučaju Vaša firma prima obavijest o promjeni rezervacije, a vremenski rok u kalendaru postaje dostupan. Također možete promijeniti period otkazivanja. Klijent ne može otkazati termin 1h pred zakazanu rezervaciju.

Mogu li korisnici zakazati termine u 15do3 kalendaru nekoliko mjeseci unaprijed?

Da, vaši klijenti mogu zakazati termine do 3 mjeseca unaprijed, ovisno o postavkama vašeg kalendara.