15do3 je ustvari alat koji ima cilj da menadžerima salona olakša vođenje biznisa, a njihovim
mušterijama omogučuje online rezervacije!
Jednostavna i intuitivna aplikacija omogućiti će Vam da na Vašem smartphone-u u svega par klikova
provjerite kalendar rezervacija, unesete/otkažete novi termin ili bilo koju uslugu, analizirate
statistiku salona, stupite u kontakt sa svojim klijentom i još mnogo toga. Kreirajte online profil
salona sa svim potrebnim informacijama, digitalizijute svoj biznis i omogučite svojim klijentima
brzu i laganu online rezervaciju termina u bilo koje doba dana!
Korištenjem usluge 15do3 više ne morate trošiti novac na uzrade vlastite web stranice ili
pozicioniranje na Googleu. 15do3 to radi za vas!
15do3 funkcioniše kao aplikacija, a dostupan je i na www.15do3.ba
U slučaju da ste krajnji korisnik platforma 15do3 Vam omogučava lakši pristup slobodnim terminima za
rezervaciju usluga u beauty salonima. Nakon osnovne registracije kroz 30 sekundi možete naći salon
koji Vas interesuje, te uz sve informacije o salonu, vrlo jednostavno i brzo možete rezervisati svoj
sljedeći termin. Bez zivkanja salona, frustriranja i traženja slobodnog termina!
U slučaju da ste salon, 15do3 Vam nudi sav potreban alat za upravljanje Vašim biznisom. Jednostavno,
brzo i efikasno. Riješite se rokovnika, sveski i tekica. Digitalizujte svoj posao te na jednom
mjestu upravljajte svim opcijama Vašeg salona!
15do3 platforma je dostupna na 15do3.ba, a dostupna je i putem aplikacije. Moguće je download-ovati je sa Google Play-a i Apple Store-a.
Odlaskom na profil salona na platformi 15do3 imate opciju da izaberete jedan od tretmana u ponudi. Nakon toga selektujete uposlenika kod kojeg želite uslugu, te i termin koji Vam odgovara. U 30 sekundi, Vaša rezervacija je napravljena. Vi primate notifikaciju kao potvrdu.
Da. Ponekad dva ili više zaposlenika pružaju usluge koristeći istu opremu (krevet za masažu, solarij, bar za nokte itd.). 15do3 automatski provjerava ovo za Vas. Za Vas je bitno da pronađete odgovarajući termin i rezervišete ga.
Podsjetnici na rezervaciju šalju se 24sata i na 1h sata prije posjeta u obliku SMS poruka, email i Viber notifikacije.
Da, moguće je zakazati termine do 3 mjeseca unaprijed.
U trenutku kada je rezervacija napravljena dobijate notifikaciju kao potvrdu Vaše rezervacije. Također, salon dobija notifikaciju.
U slučaju da želite pomjeriti vrijeme Vaše rezervacije, potrebno je da posjetite “Moje rezervacije” na Vašem 15do3 profilu. Tu se nalazi opcija “Želite pomjeriti rezervaciju za drugi termin? Pritisnite ovdje: Pomjerite rezervaciju”. U slučaju da želite raditi promjeniti uslugu koju ste rezervisali, potrebno je otkazati tretman te ga ponovo napraviti.
Pod “Moje rezervacije”, na Vašem profilu moći ćete i otkazati napravljene rezervacije.
Nakon završenog termina, dobiti ćete mail podsjetnik kako bi ostavili i ocjenu usluge!
Recenzije je potrebno ostaviti kako bi i drugi klijenti imali uvid u Vaše mišljenje o salonu koji ste posjetili te kako bi dobili loyalti bodove i osvojili popuste!
Jednom napravljena rezencija se ne može naknadno mijenjati.
Više informacija o otvaranju radnje i uslovima možete pronaći ovdje.
Potrebno je unijeti lične informacije osobe koja vodi salon kako bi primili sve poslovne obavijesti, informacije o promjenama na aplikaciji. Potrebni su detalji samog salona: adresa, radno vrijeme, uposlenici, itd. Cilj je da na jednom mjestu imate sve informacije o Vašem salonu, a klijenti sve informacije potrebne za online rezervaciju termina.
Da, uvijek morate odrediti cijenu svojih usluga. Za mnoge kupce cijena usluga je vrlo važna informacija pri odabiru salona u kojem žele napraviti rezervaciju.
U tom slučaju svaki od salona djeluje zasebno na stranici, te je potrebno napraviti odvojene profile tim salonima.
Menadžer salona ima Mogućnost da izabere nadležnost svakom uposleniku, omogučujući im tako pristup određenim funkcijama u samoj Administraciji.
U jednom slučaju uposlenici imaju samo pregled kalendara, u drugom mogu i dodavati rezervacije u salon, a u trećem imaju puni pristup svim funkcijama.
Da, naravno! Imate opciju kreiranje smjena svih uposlenika.
Ne. 15do3 radi automatskim načinom rada, rezervacije bivaju prihvaćene ako je izabrani termin slobodan u kalenaru. Vi naravno imate mogućnost da rezervaciju otkažete, a klijent dobija prikladnu notifikaciju o otkazivanju.
U opcijama “Odmori” imate priliku markirati datume za koje planirate da imate dopust ili godišnji odmor. Također možete označiti ako samo jedno od uposlenika taj dan je na odmoru, bolovanju ili drugom dopustu.
Da bi mušterija napravila rezervaciju potrebno je da se registruje na 15do3 platformu, a salon uz rezervaciju dobija informacije o mušteriji, tretmanu koji su rezervisali, i naravno terminu rezervacije.
15do3 radi u automatskom načinu rada, u trenutku kada salon unese rezervaciju, automatski se popunjava taj termin, i nije dostupan za rezervacije. Ista stvar se dešava sa terminom napravljenim od strane mušterije.
Moguće je dodati slobodno vrijeme, odnosno pauzu. Vrijeme popunjavanja je vrijeme prije/poslije sastanka koje nije dostupno za rezervaciju. Svrha je pripremiti se, odmoriti, očistiti mjesto ili sredstva za servis.
Zasad ne, ali planiramo u skorije vrijeme omogućiti i tu opciju. Trenutno možete prikazati proizvode koje koristite kako bi se izdvojili i povećali mogućnost rezervacije termina u Vašem salonu.
U slučaju da je broj termina ograničen krevetima, stolicama ili nekom drugom opremom potrebnom za servis, možete selektovati broj istih u salonu, a rezervacije preko broja slobodnih npr. kreveta neće biti omogućene.
Podsjetnici na rezervaciju šalju se 24sata i na 1,5h sata prije posjeta u obliku SMS poruka, email i Viber notifikacije.
Da, vaš klijent može otkazati ili zakazati termin na sastanak ako to treba, odabirom svoje zakazane rezervacije u aplikaciji. U tom slučaju Vaša firma prima obavijest o promjeni rezervacije, a vremenski rok u kalendaru postaje dostupan. Također možete promijeniti period otkazivanja. Klijent ne može otkazati termin 1h pred zakazanu rezervaciju.
Da, vaši klijenti mogu zakazati termine do 3 mjeseca unaprijed, ovisno o postavkama vašeg kalendara.
>